Ηγετικό ρόλο στον κλάδο τεχνητής ξυλείας διατήρησε το 2019 η Βιομηχανία AKRITAS, η μόνη ελληνική βιομηχανία παραγωγής μοριοσανίδας, που ενισχύει σταθερά τα μερίδιά της έχοντας ταυτόχρονα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση αγορών στόχων του εξωτερικού, διατηρώντας το εξωστρεφές της προφίλ.
Τον Σεπτέμβριο του 2019 ολοκληρώθηκε το σχέδιο αναδιάρθρωσης του δανεισμού της εταιρείας, ολοκληρώθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μέσω καταβολής μετρητών και κεφαλαιοποίησης δανειακών υποχρεώσεων χωρίς δικαίωμα ψήφου, συνολικού ύψους 20,4 εκατ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα αναδιαρθρώθηκε ο δανεισμός της εταιρείας.
Η πανδημία
Αναφορικά με το 2020, οι διαφαινόμενες αναπτυξιακές προοπτικές που παρουσίασε η ελληνική οικονομία ανακόπηκαν βίαια λόγω της πανδημικής έξαρσης του κορωνοϊού (COVID-19) ενώ πλέον καθίσταται προφανές ότι η ανάπτυξη της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας για το 2020 θα καθοριστεί σε μεγάλο βαθμό από τις επιπτώσεις της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Σε κάθε περίπτωση, η διοίκηση της εταιρείας παραμένει προσηλωμένη μεσοπρόθεσμα στην επίτευξη των στόχων του ομίλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ παράλληλα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις της πανδημίας θωρακίζοντας την εταιρεία και αξιοποιώντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις νομοθετικές παρεμβάσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
Οι στρατηγικές προτεραιότητες
Στα πλαίσια αυτά, στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας αποτελούν:
- Η προετοιμασία και επιχειρησιακός σχεδιασμός μέσω ανάπτυξης ενός ευέλικτου μοντέλου λειτουργίας για την αντιμετώπιση των συνθηκών που δύναται να προκύψουν λόγω του κορωνοϊού (COVID-19)
- Η περεταίρω ενίσχυση της κυρίαρχης θέσης στην Ελληνική Αγορά και αξιοποίηση της προσβασιμότητας σε ξένες αγορές
- Η περεταίρω βελτίωση του προϊοντικού μίγματος με ενίσχυση των πωλήσεων προϊόντων με αυξημένη προστιθέμενη αξία.
- Η συστηματική παρακολούθηση των εξελίξεων στις αγορές α και β υλών με στόχο την εκμετάλλευση των ευκαιριών αγορών που θα παρουσιάζονται για τη συνεχή μείωση του οριακού ανά μονάδα κόστους λειτουργίας της εταιρeίας.
- Η στρατηγική εστίασης της εταιρeίας στη διαφοροποίησή της έναντι του ανταγωνισμού σε επίπεδο τόσο ποιότητας προϊόντος όσο παρεχόμενων υπηρεσιών/εξυπηρέτησης.